Online=Alive

Märks att man inte varit inne på länge, inte inne någonstans, det märks, folk börjar glömma bort en, så fort man är inne på tillexempel Facebook så vaknar man till liv, folk hör av sig igen. Fånigt det där. Jag har legat i idé nu i några veckor, har inte orkat med något eller någon, har umgåtts med älskling och sedan min familj. Denna vecka har jag gömt mig i Sthlm, skönt att komma hit och känna lite puls. Åker dock hem ikväll, en massa jobb väntar, vet aldrig riktigt när man lyckas komma tillbaka hit. Men jag har lagt in önskemål om att få gå på ikea dagarna innan jul. Hur underbart är inte det? Julmusik, en massa julklappstips, julpynt. I just love it! Jag vill även in och gå vid NK, deras alla egna julkalender i skylten är alltid värd att se.  Kanske någon vän som vill hänga på?

Denna vecka har varit otroligt händelselös vilket har varit precis vad jag behövt. Nu har vi även köpt en ny dator, den är superbra tycker jag, så nu kan jag leva lite mera, som den livepersonen jag tydligen måste vara, online = alive.

men puss på er väl,

Yours Truly / annabell

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar